Aceasta pagina defineste anumite informatii privitoare la dispozitive portabile si nu numai, android sau ios. Diferente in ceia ce priveste acestea, ce se poate face pe una si nu pe cealalta.

Postări populare

joi, 21 iunie 2018

Repară Android is starting sau Optimizing Apps repede

O problema intalnita des la android este ca uneori asteapta mult "optimizarea" unor aplicatii, ca si cum nu ar mai fi compatibile cu sistemul sau au nevoie de optimizare pentru a functiona corect fara a manca mult din baterie sau sa nu tina procesorul la maxim. Zilele astea am avut aceasta problema si imi aparea "Optimizing app 1 of 2." Dupa ce am cautat ceva timp pe net am gasit ca aplicatia Zedge era una din probleme si dupa dezinstalare a ramas o singura aplicatie de
"optimizat". Am gasit pe pagina aceasta cateva recomandari de aplicatii care ar mai putea cauza asa ceva dar se pare ca nici una de acolo nu mai era instalata pe telefonul meu, apropo am ulefone power versiunea 1. Cat de octactore este procesorul mediatec din dotate tot pana sa se deschida dura mereu peste 5minute sa optimizeze singura aplicatie care ramasese. Asa ca am gasit in Magazin Play faptu ca aveam 29 de aplicatii neactualizate care necesau actualizare. Am lasat sa se actualizeze si a durat vreo 30min dupa care la un test de restart nu a mai optimizat nici o aplicatie. Deci pentru mine problema e rezolvata, poate si zedge avea nevoie doar de actualizare. Eu am lasat actualizarile pe manual si de aceia aplicatiile mereu imi cer sa le actualizez si trebuie sa fiu receptiv si sa am timp sa actualizez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.

Poate sa te intereseze si...