Aceasta pagina defineste anumite informatii privitoare la dispozitive portabile si nu numai, android sau ios. Diferente in ceia ce priveste acestea, ce se poate face pe una si nu pe cealalta.

Postări populare

marți, 5 septembrie 2017

Google Account FRP pe Samsung Galaxy J5 (6)

Dacă ați uitat identificatorul Gmail după resetarea din fabrică pe Samsung J5 sau pe orice telefon Galaxy care rulează pe cea mai recentă versiune Android 6.0.1, puteți utiliza această metodă de lucru de 100% pe care am folosit pentru a ocoli FRP. A fost un experiment nou pe platforma Android după o lungă perioadă de timp.
Acum câteva zile, unul dintre prietenii mei a venit la mine și a cerut să primească un cadou, Samsung Galaxy J5 (6) 2016, de la fratele său mai mic, care sa întors recent din Emiratele Arabe Unite. Era blocată cu un model. Mi-a spus că fratele lui a uitat modelul.
Am luat telefonul și i-am spus că, după ce a dat o resetare hard, blocarea modelului ar fi eliminată, dar ați pierde toate datele de pe dispozitiv.
El mi-a dat din cap să facă acest lucru. Am resetat dispozitivul după ce am intrat în modul de recuperare. Când a reluat, i-am dat-o înapoi și i-am spus că ar putea efectua apoi procesul inițial de set up după conectarea la WiFi.
Cateva ore mai tarziu, el si fratele lui au venit la mine cu acelasi model Galaxy J5 (6) ambalat in caseta originala si mi-a spus ca acum solicita un cont Google. (Cutia originală mi-a confirmat că telefonul nu a fost nici furat, nici găsit într-un taxi.)
I-am întrebat pe fratele său ce e-mail el a folosit prima oară pe acest telefon. Am spus că și-a uitat identitatea.
Folosesc mereu dispozitivele Apple și nu m-am uitat niciodată la Android. Am oprit chiar urmărirea știrilor legate de Android. Deci, am fost cu adevărat surprins să văd că Google utilizează, de asemenea, caracteristica Apple iCloud pe telefoanele sale Android.
Am luat telefonul și mi-a cerut să-mi dau 24 de ore pentru a elimina această restricție.
Am presupus că aș găsi o soluție în termen de 10-20 de minute pe internet pentru a ocoli această caracteristică după ce nu este Apple iOS, este Android. Dar toată entuziasmul meu a dispărut când am aflat că nu era așa de ușor.
Am googled și googled, dar de fiecare dată când am venit cu unele site-uri rahat care conțin unele tutoriale vechi, care niciodată nu sa transformat fructuos.
Apoi am decis să navighez pe Youtube. Dar toate metodele erau vechi.
Google a patch-uri toate găurile în Android 6.0.1. Și, din păcate, acest model J510F al Samsung J5 rulează pe cea mai recentă versiune de Android.
Nici metoda SideSync nu a funcționat, nici metoda de partajare a textului a funcționat. Nu am putut găsi nici o versiune anterioară Android 5 pentru acest model pentru ao downgrade și apoi aplica orice hacking de lucru pe ea.
După ce navighez și navighez, am dat seama că Rootjunky a găsit un defect în Galaxy S7 pe Android 6.0.1. Iată clipul despre hack-ul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.

Poate sa te intereseze si...